Gyakran Ismételt Kérdések
A honlapon feltüntett árak bruttó vagy nettó árak?
Az ár minden esetben bruttó ár, az árak a hatályos jogszabályoknak és törvényeknek megfelelő ÁFA tartalommal jelennek meg.
Mennyi a szállítási idő?
A szállítási idő minden termék esetében eltérő lehet. Az adott termék oldalán, az Elérhetőség résznél mindig feltüntetjük, hogy várhatóan mikor lesz elérhető az adott termék.
Mennyi a garancia ideje?
Minden általunk forgalmazott termék I. osztályú minőséget képvisel és gyártói garanciával rendelkezik. A garancia pontos időtartama termékenként eltérő lehet, amelyet mindig az adott termék oldalán, a Garancia résznél tüntetünk fel. Fontos, hogy a gyártók a garancia érvényesítését bizonyos feltételekhez kötik, ezért javasoljuk, hogy a vásárlás és a használat során mindig ügyeljen ezek betartására.
A garanciát nem az SBS Parketta, hanem minden esetben a termék gyártója vagy hivatalos forgalmazója biztosítja. Amennyiben garanciális problémát tapasztal, kérjük, jelezze írásban az sbsparketta@gmail.com e-mail címen, és mi segítünk a garanciális ügyintézés teljes folyamatában.
Sérült, hibás terméket kaptam, mit tegyek?
Kérjük, hogy az áru személyes átvételekor – vagy legkésőbb a lerakás megkezdése előtt – mindig ellenőrizze, hogy a padlódobozokon feltüntetett cikkszám megegyezik-e a rendelésében szereplővel, valamint hogy a csomagban valóban a kiválasztott színű és mintázatú padló található. Ugyanez vonatkozik a kiegészítő anyagokra is. Felhívjuk figyelmét,hogy a színben eltérő, ellenőrzés nélkül beépített padlókat és kiegészítőket nem áll módunkban kicserélni, és az ebből adódó járulékos költségeket (például munkadíj, szállítási költség) sem tudjuk megtéríteni.
Felelősséget kizárólag a saját szállítóink által kiszállított árura vállalunk. Amennyiben futárszolgálattal vagy külső szállítóval történik a szállítás, az minden esetben a vásárló felelősségére történik. Az SBS Parketta nem vállal felelősséget az áru szállítás közbeni sérüléséért vagy eltűnéséért. Az ilyen esetekből fakadó problémákat és kártérítési igényeket közvetlenül a futárszolgálattal vagy a választott szállítóval szükséges rendezni.
Van lehetőségem személyesen megnézni a kinézett terméke(ke)t?
Üzletünkben minden webáruházban szereplő termék megtekinthető mintaként vagy mintatábla formájában. Ha azonban távolabbról érkezik egy konkrét minta miatt, javasoljuk, hogy előzetesen érdeklődjön annak elérhetőségéről. Ennek oka, hogy a mintákat időnként kiadjuk otthoni kipróbálásra, így előfordulhat, hogy átmenetileg nem találhatóak az üzletben.
Hazavihetem magammal a mintát otthonra?
Természetesen van lehetőség a minták otthoni megtekintésére is, amelyeket kaució ellenében biztosítunk. Így a kiválasztott padlót rövid időre hazaviheti, és saját környezetében is összevetheti az otthoni színekkel, berendezéssel. A kaució összege 1 db mintatábla esetén 15 000 Ft, minden további mintatáblára 5 000 Ft, a legyezőmintákra pedig 20 000 Ft (az összegek tájékoztató jellegűek). A kauciót a minták határidőben és sérülésmentes állapotban történő visszahozatalakor teljes mértékben visszatérítjük.