VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ – ÜZLET SZABÁLYZAT

Információk a vásárlási és garanciális feltételekről

 

1. Honlapunkkal kapcsolatos alapinformációk.

1/a.   A honlapunkon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, 27% ÁFA tartalommal.

1/b.   A honlapunkon feltüntetett árak nem minősülnek ajánlattételnek! Ennek oka, hogy árváltozás esetén időbe telik (akár több nap) amíg a weblap karbantartója frissíti az árakat és a frissítés befejezéséig a régi árak láthatók. Természetesen a feltüntetett árak általában mindig megfelelnek a valóságnak.

1/c.  A honlapunkon található összes termék megtekinthető boltunkban, minta vagy mintatábla formájában. Ha messzebbről érkezik egy konkrét minta megtekintésének céljából, indulás előtt mindenképp érdemes érdeklődni, hogy az adott minta bent van-e a boltban. Erre azért van szükség, mert esetenként kiadjuk a mintákat otthoni megtekintés céljára és ilyenkor az üzletben nem tekinthetők meg.

2. Boltunkkal kapcsolatos alapinformációk.

2/a.  Boltunk egy bemutató terem, nyitvatartási időben látogatható. Az értékesítés termékminták alapján történik. Boltunk elérhetőségéről és nyitvatartási idejéről a KAPCSOLAT menüpontban tájékozódhat.

2/c.  Mintákat kaució fejében tudunk kiadni. Ha Ön otthonában szeretné megnézni a kiválasztott padlót, a mintatáblát hazaviheti rövid időre és összeegyeztetheti az otthonában található színekkel. A kaució összege 15 000.-Ft 1db mintára és 5 000.-Ft minden további mintatábla esetén, továbbá 20 000.-Ft legyező minták esetén (az összegek tájékoztató jellegűek). A kaució összege, a minta időben és sérülésmentes állapotban történő visszaadásakor teljes összegben visszajár.

3. Megrendelés menete.

3/a.  Megrendelés leadható személyesen boltunkban, vagy e-mail-ben, ha Ön távolabb lakik, esetleg az ideje nem engedi, hogy befáradjon boltunkba.

3/c.  Megrendeléskor megrendelőlapot állítunk ki, ami tartalmaz minden szükséges információt.

3/d.  A megrendelőlap kiállításakor rögzítjük a vásárló nevét, telefonszámát és lakcímét, amit a törvényi előírásoknak megfelelően bizalmasan kezelünk és azt harmadik személynek nem adjuk ki.

3/e.  Az áru megrendelésekor előleget kérünk, mely az áru fajtájától és mennyiségétől függően a teljes vételárból számítva 40-50%, a hosszabb átfutási idejű áruk esetén 70-80% vagy teljes összeg is lehet.

4. E-mail-ben történő megrendelés menete.

4/a.  Küldje el  részünkre írásban (sbsparketta@gmail.com), hogy mit szeretne vásárolni, vagy mire szeretne ajánlatot kapni. A levél feldolgozása után egy árajánlatot vagy megrendelőlapot állítunk ki, mely tételesen tartalmazza a megrendelt termékeket, azok árait és minden szükséges információt. A dokumentumot válaszként elküldjük az Ön részére. Ha mindent rendben talált a megrendelőlapon és elfogadja a megrendelést, akkor azt írásban, válaszüzenetben jeleznie kell felénk. A megrendelés elfogadása után, utalásos vásárlás esetén díjbekérőt küldünk az Ön részére, ami alapján kezdeményezheti az utalást. Az utalás alkalmával a közleménybe kérjük beírni a megrendelő nevét és a díjbekérő dokumentum sorszámát. Az utalás beérkezésekor élesítjük a megrendelést és az árut beszállíttatjuk boltunkba, vagy kiszállíttatjuk a megadott címre, ha kiszállítást kért.  Az áru átvétel lehetőségéről, vagy kiszállításáról telefonon értesítjük.

4/b.  FONTOS! A későbbi esetleges félreértések elkerülése végett, megrendelés esetén kérjük vegye figyelembe, hogy üzletünk nem WEB áruház, ezért az e-mail-ben leadott megrendelés nem tekinthető Online vásárlásnak. A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, annak utólagos felmondására nincs lehetőség. Kérjük csak olyan terméket rendeljen meg, amelyet előzetesen személyesen megtekintett vagy már ismer, mert a rosszul választott színű, méretű vagy típusú termékeket nem tudjuk visszavásárolni vagy kicserélni, mint ahogy a megmaradt termékeket sem. Ezeket a feltételeket Önnek a megrendelés folyamán aláírásával el kell fogadnia.

5. Szállítás és árukiadás.

5/a. Az áru beérkezésekor a megrendelőt minden esetben telefonon értesítjük. A beérkezett árut, a megrendeléskor megbeszélt időponton túl, 5 munkanapig tudjuk díjmentesen tárolni. Az 5 munkanap letelte után, a korlátozott raktározási hely miatt, az árut külső raktárba szállítjuk és az átvételig ott tároltatjuk. Erről az elszállítás előtt a vásárlóval természetesen egyeztetünk! A bérraktározás díja 2500.-Ft+ÁFA/nap raklaponként. Ez az ár tartalmazza az áru el- és vissza szállítási költségét, rakodási költségét, valamint a raktározási és adminisztrációs díjat. (Kérjük a következő átvételi időpont megállapításakor vegye figyelembe, hogy az áru ismételt beszállítása 1-3 munkanapot vesz igénybe attól függően, hogy a szállítást hogyan tudjuk beütemezni a többi szállítás függvényében!) A tárolási díj számolása az 5 munkanap leteltével kezdődik és az áru tényleges átvételének napjával fejeződik be. A bérraktározási díj minden megkezdett nap után kerül kiszámításra.

5/b.  A megvásárolt áru kiszállítása történhet szállító partnerünkkel, továbbá az Ön által fogadott szállítóval, vagy Ön személyesen is elszállíthatja.

FONTOS! A rossz tapasztalatok miatt a futárszolgálattal történő szállítást megszüntettük, mivel ezek a termékek rendszeresen sérülten érkeztek meg a megrendelőhöz! Arra továbbra is van lehetőség, hogy a vásárló küldjön futárt az áruért (lehívás), de ilyen esetekben az SBS Parketta semmilyen felelősséget nem vállal a sérülten kézbesített, vagy elveszett áru miatt! 

5/c. Az áru jellege és érzékenysége miatt, főleg ha nagyobb mennyiségről van szó, fontos, hogy a szállítás zárt rakterű gépjárművel történjen, melyen az árut megfelelően lehet rögzíteni.

5/d.  Felelősséget csak a saját szállítónk által szállított árura vállalunk! Futárral vagy külső szállítóval történő szállítást csak a vevő felelősségére vállalunk. Az áru, szállítás közbeni sérülése vagy eltűnése miatt az SBS Parketta felelősséget nem vállal. A vásárlónak az ilyen jellegű esetleges problémákat és annak anyagi kártérítési igényét, a futár szolgálattal vagy a fogadott szállítójával kell rendeznie.

5/f. Az áru személyes átvételekor, vagy legkésőbb lerakás előtt ellenőrizze, hogy a padlók dobozán található cikkszám megegyezik az Ön által rendelt padló cikkszámával és mindenképp ellenőrizze, hogy a csomagolásban ténylegesen az Ön által kiválasztott színű és mintázatú parketta van. Ugyan így ellenőrizze a kiegészítő anyagokat is. Az eltérő színű, ellenőrzés nélkül lerakott padlókat vagy kiegészítőket nem áll módunkban kicserélni, az azzal járó járulékos költségeket, mint pl. munkadíj és szállítási költség, nem tudjuk megtéríteni.

7. Garancia.

7/a.  Az összes általunk forgalmazott termék I. osztályú és gyártói garanciával rendelkezik. A gyártók a garanciát feltételekhez kötik. Mindig figyelmesen járjon el és figyeljen a feltételek betartására, hogy az esetleges hibák esetén a garancia érvényesíthető legyen.

7/b.  A termékek garanciáját nem az SBS Parketta, hanem minden esetben a termék gyártója, forgalmazója biztosítja. A garanciás problémát írásban kell jelezni az sbsparketta@gmail.com címen és mi segítünk a garanciális ügymenet lebonyolításában. A levélnek tartalmaznia kell a garanciális probléma leírását, a lerakási helyszín címét és lehetőség szerint fényképeket a problémáról. A gyártók, a törvényi előírások szerint 14 munkanapon belül kivizsgálják az esetet, amiről írásban értesítik az érintett feleket.

További kérdések esetén szívesen állunk rendelkezésére.

 

Copyright © 2015 – SBS Parketta. Minden jog fenntartva!