Vásárlói tájékoztató

Logo_SBS step by step parketta kicsi

SBS Parketta

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ – ÜZLET SZABÁLYZAT

Információk a vásárlási és garanciális feltételekről

 

1. Honlapunkkal kapcsolatos alapinformációk.

1/a.   A honlapunkon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, 27% ÁFA tartalommal.

1/b.   A honlapunkon feltüntetett árak nem minősülnek ajánlattételnek! Ennek oka, hogy árváltozás esetén időbe telik (akár több nap) amíg a weblap karbantartója frissíti az árakat és a frissítés befejezéséig a régi árak láthatók. Természetesen a feltüntetett árak általában mindig megfelelnek a valóságnak.

1/c.  A honlapunkon található összes termék megtekinthető boltunkban, minta vagy mintatábla formájában.

2. Boltunkkal kapcsolatos alapinformációk.

2/a.  Boltunk egy bemutató terem, nyitvatartási időben látogatható. Az értékesítés termékminták alapján történik. Boltunk elérhetőségéről és nyitvatartási idejéről a KAPCSOLAT menüpontban tájékozódhat.

2/b.  Mivel mintabolt vagyunk, parkettákból, laminált padlókból, a legtöbb szegélylécből és néhány kiegészítőből nem tartunk árukészletet. Az áru nagy része rendelésre érkezik külső raktárból és a legtöbb esetben 1-5 munkanap alatt elérhető. Néhány padló esetében, esetleg a külföldről érkező, vagy gyártással rendelt áruk esetén a beérkezési idő akár 2-4 hét is lehet a mennyiségtől és a gyártótól függően, de ezek között is vannak azonnal elérhető típusok. A Swiss Krono és Classen laminált padlóink, valamint bambusz parkettáink egy része akár azonnal átvehető külső raktárunkból. A padló kiegészítő termékek nagy része a bolti raktárból azonnal elérhetők. A termékek elérhetősége a honlapunkon a legtöbb termék leírásánál fel van tüntetve, de ez az információ csak tájékoztató jellegű, mely a megrendelés alkalmával pontosításra kerül.

2/c.  Mintákat kaució fejében tudunk kiadni. Ha Ön otthonában szeretné megnézni a kiválasztott padlót, a mintatáblát hazaviheti 1-2 napra és összeegyeztetheti az otthonában található színekkel. A kaució összege 15 000.-Ft 1db mintára és 5 000.-Ft minden további mintatáblára, továbbá 20 000.-Ft legyező minták esetén (az összegek tájékoztató jellegűek). A kaució összege, a minta időben és sérülésmentes állapotban történő visszaadásakor teljes összegben visszajár.

3. Megrendelés menete.

3/a.  Megrendelés leadható személyesen boltunkban, vagy e-mail-ben, ha Ön távolabb lakik, esetleg az ideje nem engedi, hogy befáradjon boltunkba. Telefonon nem áll módunkban rendelést felvenni! Ennek oka a félrehallás vagy félreértés elkerülése, továbbá így vissza lehet nézni a megrendelés előzményeit.

3/b.  Igény esetén nagyságrendi árajánlatot tudunk adni. Az általunk kiszámolt mennyiségeket minden esetben ellenőriztesse szakemberével, aki a helyszínen pontos felmérést tud készíteni. A nagyságrendi árajánlatban szereplő mennyiségekért, a helyszíni felmérés hiányában, felelősséget nem vállalunk. Ezzel kapcsolatos reklamációt nem fogadunk el.

3/c.  Megrendeléskor megrendelőlapot állítunk ki, ami tartalmaz minden szükséges információt.

3/d.  A megrendelőlap kiállításakor rögzítjük a vásárló nevét, telefonszámát és lakcímét, amit a törvényi előírásoknak megfelelően bizalmasan kezelünk és azt harmadik személynek nem adjuk ki.

3/e.  Az áru megrendelésekor előleget kérünk, mely az áru fajtájától és mennyiségétől függően a teljes vételárból számítva 40-50%, a hosszabb átfutási idejű áruk esetén 70-80% is lehet.

3/f.  Részünkről az  áru  megrendelése az előleg készpénzben történő kifizetése, vagy az utalás  számlára történő beérkezése után történik.

3/g.  A fizetés történhet átutalással, boltunkban készpénzzel, vagy bankkártyával. (A BANKKÁRTYÁS FIZETÉS TECHNIKAI OKOK MIATT SZÜNETEL!)

4. E-mail-ben történő megrendelés menete.

4/a.  Küldje el  részünkre írásban (sbsparketta@gmail.com), hogy mit szeretne vásárolni, vagy mire szeretne ajánlatot kapni. A levél feldolgozása után egy árajánlatot vagy megrendelőlapot állítunk ki, mely tételesen tartalmazza a megrendelt termékeket, azok árait és minden szükséges információt. A dokumentumot válaszként elküldjük az Ön részére. Ha mindent rendben talált a megrendelőlapon és elfogadja a megrendelést, akkor azt írásban, válaszüzenetben jeleznie kell felénk. A megrendelés elfogadása után, utalásos vásárlás esetén díjbekérőt küldünk az Ön részére, ami alapján kezdeményezheti az utalást. Az utalás alkalmával a közleménybe kérjük beírni a megrendelő nevét és a díjbekérő dokumentum sorszámát. Az utalás beérkezésekor élesítjük a megrendelést és az árut beszállíttatjuk boltunkba, vagy kiszállítjuk a megadott címre, ha kiszállítást kért.  Az áru átvétel lehetőségéről, vagy kiszállításáról telefonon értesítjük.

4/b.  FONTOS! A későbbi esetleges félreértések elkerülése végett, megrendelés esetén kérjük vegye figyelembe, hogy üzletünk nem WEB áruház, ezért az e-mail-ben leadott megrendelés nem tekinthető Online vásárlásnak. A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, annak utólagos felmondására nincs lehetőség. Kérjük csak olyan terméket rendeljen meg, amelyet előzetesen személyesen megtekintett vagy már ismer, mert a rosszul választott színű, méretű vagy típusú termékeket nem tudjuk visszavásárolni vagy kicserélni. Ezeket a feltételeket Önnek a megrendelés folyamán aláírásával el kell fogadnia.

5. Szállítás és árukiadás.

5/a. Az áru beérkezésekor a megrendelőt telefonon értesítjük. A beérkezett árut a korlátozott raktározási hely miatt 5 munkanapig tudjuk díjmentesen tárolni. Az 5 munkanap letelte után az árut külső raktárba szállítjuk és az átvételig ott tároljuk, melynek díja 500.-Ft+ÁFA/nap megrendelésenként vagy raklaponként.

5/b.  A megvásárolt áru szállítása történhet a saját szállítónkkal, futárszolgálattal, az Ön által fogadott szállítóval, vagy Ön személyesen is elszállíthatja.

5/c. Az áru jellege és érzékenysége miatt, főleg ha nagyobb mennyiségről van szó, fontos, hogy a szállítás zárt rakterű gépjárművel történjen melyen az árut megfelelően lehet rögzíteni.

5/d.  Felelősséget csak a saját szállítónk által szállított árura vállalunk! Futárral vagy külső szállítóval történő szállítást csak a vevő felelősségére vállalunk. Az áru, szállítás közbeni sérülése vagy eltűnése miatt az SBS Parketta felelősséget nem vállal. A vásárlónak az ilyen jellegű esetleges problémákat és annak anyagi kártérítési igényét, a futár szolgálattal vagy a fogadott szállítójával kell rendeznie.

5/e.  A házhoz szállítás “KAPUIG” történik!  A gépkocsivezető segít a járműről történő lerakodásban,  de az áru be vagy felhordásáról  a vevőnek kell gondoskodnia. Igény esetén, külön megegyezés  szerint  a szállító tud rakodást biztosítani, de ezt Önnek a kiszállítás  előtt 1-2 nappal jeleznie kell felénk.
FONTOS! A rossz tapasztalatok miatt a szegélylécek, burkolatváltó profilok és egyéb hosszú, vagy sérülékeny termékek futárral történő szállítását felfüggesztettük, mivel ezek a termékek rendszeresen sérülten érkeznek meg a megrendelőhöz!

5/f. Az áru személyes átvételekor, vagy legkésőbb lerakás előtt ellenőrizze, hogy a padlók dobozán található cikkszám megegyezik az Ön által rendelt padló cikkszámával és mindenképp ellenőrizze, hogy a csomagolásban ténylegesen az Ön által kiválasztott színű és mintázatú parketta van. Ugyan így ellenőrizze a kiegészítő anyagokat is. Az eltérő színű, ellenőrzés nélkül lerakott padlókat vagy kiegészítőket nem áll módunkban kicserélni, az azzal járó járulékos költségeket, mint pl. munkadíj és szállítási költség, nem tudjuk megtéríteni.

6.  VISSZAVÁSÁRLÁS! Kérjük, hogy a szükséges mennyiségek kiszámításánál vegye figyelembe, hogy a megmaradt termékeket nem tudjuk visszavásárolni, mint ahogy a rosszul választott színű, méretű és típusú, hibátlan termékeket sem, ezért kérjük figyelmesen járjon el a termék kiválasztásánál. Hogy ennek okát megértse, a részletekről IDE kattintva tájékozódhat.

7. Garancia.

7/a.  Az összes általunk forgalmazott termék I. osztályú és gyártói garanciával rendelkezik. A gyártók a garanciát feltételekhez kötik. Mindig figyelmesen járjon el és figyeljen a feltételek betartására, hogy az esetleges hibák esetén a garancia érvényesíthető legyen.

7/b.  A termékek garanciáját nem az SBS Parketta, hanem minden esetben a termék gyártója, forgalmazója biztosítja. A garanciás problémát írásban kell jelezni az sbsparketta@gmail.com címen és mi segítünk a garanciális ügymenet lebonyolításában. A levélnek tartalmaznia kell a garanciális probléma leírását, a lerakási helyszín címét és lehetőség szerint fényképeket a problémáról. A gyártók 14 munkanapon belül kivizsgálják az esetet, amiről írásban értesítik az érintett feleket.

7/c.  A vevő a jótállási igényét kizárólag a vásárlást igazoló számla bemutatása esetén érvényesítheti.

További kérdések esetén szívesen állunk rendelkezésére.

Adatvédelmi tájékoztatónkat IDE kattintva olvashatja el.

 

Copyright © 2016 – SBS Parketta. Minden jog fenntartva!

Facebook